تحویل اکسپرس

تحویل فوری و سالم محصول

پرداخت مطمئن

پرداخت از طریق درگاه معتبر

ضمانت کیفیت

تضمین بالاترین کیفیت محصولات

ضمانت بازگشت

بازگشت 7 روزه محصول

چرا باید به تاراکالا اعتماد کنیم؟

فروشگاه اینترنتی تاراکالا دارای نماد اعتماد الکترونیک یک ستاره از وزارت صنعت و معدن  می باشد.

نحوه پرداخت هزینه محصول در تاراکالا چگونه است؟
نحوه پرداخت تاراکالا به دو صورت است:  پرداخت کارت به کارت (روش ارسال رایگان محصول) ویا روش دوم “پرداخت در محل” که پس از تحویل گرفتن کالای مورد نظر هزینه را به مامور پست پرداخت خواهید کردکه در هر صورت هزینه ارسال با مشتری است.

آیا امکان ویرایش مشخصات کاربری و ایمیل من وجود دارد؟
بله شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید.اینجا کلیک کنید .

آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟
برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه “سفارشات من” کلیک کنید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

ثبت و پیگیری سفارش

چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟
علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت تاراکالا،

دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد.

نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت،

معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین،

اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.

برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحه اصلی وب سایت تاراکالا با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

آیا برای خرید از تاراکالا، حتما باید در سایت عضو باشم؟
خیر ، فقط یک سری اطلاعات جهت تحویل کالا را در صفحه پرداخت باید واردکنید.

آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟
شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید.

آیا می‌‏توانم کالاهایی که موجود نیستند را سفارش بدهم؟
همه کالاهای سایت موجود هستند در صورت موجود نبودن حذف میشوند.

می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟
تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد،

شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید.

از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با واحد پیگیری سفارشات تماس بگیرید.۰۹۱۹۵۴۲۵۲۱۵

می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟
بلی،بصورت ارتباط از طریق تلگرام ،SMS و تماس تلفنی و سایت (خرید اینترنتی)میتوانید سفارش دهید.

۰۹۱۹۵۴۲۵۲۱۵و ۰۲۵۳۷۷۵۳۴۳۸

کالاهای عرضه شده در تاراکالا:
برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟
در صورت نیاز به مشاوره تماس بگیرید یا ایمیل بفرستید در اسرع وقت پاسخگو هستیم.

پرداخت

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

۱-کارت به کارت

۲-پرداخت در محل 
آیا می‌توانم برای پرداخت سفارش خود چک بدهم؟

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی تاراکالا از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

ارسال سفارشات

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه‏ ارسال تمام سفارشات کارت با کارت  و پرداخت در خود سایت به عهده مشتری میباشد.

هزینه ارسال روش  پرداخت در محل به عهده خریدار بوده و هزینه ارسال طبق وزن کلا و مسافت ارسال طبق تعرفه های پستی محاسبه میگردد.
آیا می‏‌توانم سفارش خود را در روز و ساعت معینی تحویل بگیرم؟

زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از سه سنتر پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از یک روز تا چهار روز متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات حمل ونقل شهر مقصد مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

زمان رسیدن سفارش به دست مشتری بر اساس فاکتورهایی مانند محل و نحوه تحویل متفاوت است.برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به صفحه روش های ارسال سفارش مراجعه کنید.

 

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام با مراجعه به تاراکالا به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

بلی، قم – سه راه بازار – پاساژ موسی بن جعفر – زیرزمین حجاب مهدیس ۰۲۵۳۷۷۵۳۴۳۸ و ۰۹۱۹۵۴۲۵۲۱۵

برند سایت برند سایت برند سایت برند سایت برند سایت